Friday, December 30, 2011

TQVM

Assalamualaikum.

Wahai kawan-kawan. Saya tetiba rasa nak berucap untuk kalian semua tapi tak tahulah panjang atau pendek. Jangan bosan pulak. Sepanjang saya berada di USIM, kawan-kawan ramai dan sentiasa ada. Korang memang terbaik. Walaupun masa tamhidi dulu kita tak berapa kenal malah dari berlainan group tapi sekarang kita dah bersama kan. Apa-apa pun masih ada dua orang yang bersama dengan saya dari tamhidi dulu, Alyn dan Izzati. Izzati pulak jadi teman sebilik sekarang, siapa sangka kan. Tak dapat nak dinafikan zaman tamhidi best sangat sebab kita tinggal kat rumah bukan hostel macam sekarang kan.

Sangat berbeza kehidupannya dan semakin malas untuk ke cafe nak beli makanan tak macam dulu ye. Lebih rela tak makan. Hoho. Best sesangat satu group dengan korang-korang semua. Mari saya sebut sorang-sorang. Asnee , Yun , Asilah , Eiffah , Alyn , Izzati , Jiha , Faezah , Aween , Nabihah , Akasyah , Farah , Intan , Diyanah , Riza dan tak lupa tiga lelaki yang menjadi penambah rasa group BSE 1, Nasri , Muslim dan Faezi. Amat menghargai korang semua. Banyak assignment yang kita buat dalam group kan. Mungkin dalam masa buat kerja sesama ada yang terasa hati ke amek hati ke apa-apa ke mintak ampun dan maaf lah yer. Mungkin terlalu tension dan emosi. Emosi tak berapa stabil mugnkin. Harap korang maafkan yer.

Kepada korang yang pernah satu group assignment dengan zaty, terima kasih sesangat kerana kita dapat melaksanakan kerja kita dengan usaha yang kita ada dan minta maaf sekiranya ada terkasar bahasa yer. I think all of you know me very well, right? Apa-apa pun tetap rasa bersalah kalau tak dapat minta maaf kat korang semua. Semoga study week ni korang semua dapat study betul-betul walaupun zaty taka berapa nak study sebab kat rumah banyak halangan study. hehe.

Harap korang semua saling mendoakan kita semua berjaya bukan setakat dalam test , quiz , mid sem or final , malah dalam setiap sem dan juga grad dengan cemerlang. Doa tanpa henti dan sering berdoa sebab kita tak tahu doa kita pada masa bila yang termakbul. Walaupun lama lagi nak grad tapi doa tu penting. Semoga kita semua grad dengan cemerlang dan jayanya. Lagi satu, semoga kita semua berjaya mendapat kerjaya yang dipinta. Tapi ambil dari yang dekat, doakan kita semua berjaya final sem 1. Good luck and sorry for everything kawan-kawan.

BSE 1


No comments:

Post a Comment

Terima kasih membantu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...