Wednesday, December 29, 2010

M A S A L A H .

ASSALAMUALAIKUM.



MASALAH : kawan lama


MASALAH : kawan baru


MASALAH : kawan rapat


MASALAH : keluarga


MASALAH : kawan jauh


MASALAH : pelajaran


semua orang ada masalah tak kira masalah besar mahupun kecil. Tapi setiap masalah tu berbeza dan berbeza juga cara penyelesaiannya. Kepala aku serabut , bermula dengan masalah . Seharusnya rakan harus membantu tapi makin menekan aku . Dah aku x suka nak kongsi , janganla tuduh atau fikir bukan2. Seksa jiwa aku mcm ni tau. Kamu sbgai kawan aku patut memahami aku bukan menuduh aku. Tak siapa tahu apa masalah aku kecuali Allah. Jangan paksa aku.







Jiwaku menangis bila mengetahui kamu sekalian tak memahami aku. Aku x akan sesekali menceritakan masalah aku kat korang. Korang x akan paham. Biarlah aku tanggung sendirian. Coretan menjadi luahan :)




Setiap yang berlaku pada aku , haritu , dan jgak dulu2 jadi pengajaran dalam hidup aku. Walaupun korang x bg sokongan , tu dah cukup mmencabar aku untuk teruskan hidup tanpa bantuan korang.. Aku mampu lakukan ! Jangan sesekali memmandang rendah pada orang lain...aku akan usaha sedaya upaya utk mmbangunkan diri sendiri... (",)

aku mampu senyum sekarang :)
aku syg kwn sejati aku yang banyak membantu , kepada rakan biasa aku ,, aku tetap syg korang jgak wlupun korang x memahami aku sepertimana kawan2 aku disana yg memahami aku....


No comments:

Post a Comment

Terima kasih membantu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...