Tuesday, December 21, 2010

Adakah awak tahu ?


Salam.


Harini , entah kenapa tiba2 rasa nak tengok sesuatu . Then x semena2 ade insan yang mengucapkan sesuatu yang tak sepatutnya diucapkan kepada seseorang yg lain itu. Seseorang itu orang yg aku sayang . Tersentap hatiku . Mengapa kau begini. Aku menyayangimu....tapi awak tak pernah tahu yg saya menyayangi awk sbb sy x pernah lafazkan. Biarlah awk tahu nanti , bukan sekarang. Tapi tolonglah jaga hati saya.


Saya cemburu..!! Tak tertahan...kenapa mcm ni...hmm..tapi tak mengapa,saya akan cuba memahami awak dan tak akan cemburu tanpa sebab. Sebab saya tahu awak bukan lelaki yang akan mempermainkan perasaan perempuan. Parent saya pun senang dengan awak, jadi saya x perlu terlalu risau. Harap kita saling setia menunggu. Perjalanan ke menara gading terlalu jauh. Tapi kali ni mmg sgt jeles. Tapi xpe , saya sangka positif je lah yer.. Semoga kita berjaya! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih membantu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...