Friday, December 31, 2010

cemburu ;(


CEMBURU....


arini aku tgk page dia , sesuatu yg mengguris hati aku..kenapa dia x mcm ni mse brsme dgn aku dulu? adkah itu adil ? sama sekali tak. kenapa kau berubah hati...kau pun tak tahu bgmna keadaan aku dsni..kau hanya memikirkan prasaan kau sahaja..


kau mmg tak pernah fikirkan perasaan org lain , lbh1 lg aku yg kau dah lupakan ini...apakah salah aku shgga kau bgitu senang melupakan aku..aku bukan sempurna untuk kau tp aku juga punya perasaan seperti dia..kau harus fikirkan itu..


lebih menyakitkan bila adik kau x menghormati aku sblm ni. perkara tu ak akan aku lupakan . apa yg kau ceritakan tentang kau pd dia ? aku sentiase mghrmti kau sbg lelaki dan sbg kwn , tp kau hanya acuh x acuh je terhadap aku..mgkin aku ade tersilap, tp apa?


aku sentiase ikut kata kau , apa lg yg x ckup? skiranya tak cukup , jgn mghina aku dan jagalah perasaan aku sepertimana aku menjaga perasaan kau. Kau patut fikirkan aku sebagai org yg pernah mrngisi hati kau dulu..aku pernah hadir dalam hidupmu...kau harus ingati itu..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih membantu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...