Saturday, January 7, 2012

Berikanlah aku ketenangan

Assalamualaikum wbt

Dikala aku berjalan di bahu jalan aku lihat banyak kereta memecut seperti mengejar dunia tanpa mempedulikan keadaan sekeliling. Keadaan malam yang hanya diterangi lampu jalan sangat membuai hati yang tatkala menanti bulan jatuh ke riba. Inginku jerit memanggil namamu namun aku tak mahu sekali menganggumu sayang. Aku berjalan lagi tanpa menyedari aku tersepak batu dan terkena kaki sesorang. Maaf aku tak sengaja. Aku sibuk melayani perasaanku yang sangat dibuai angin malam yang menemani. Ingin aku bercerita kepada engkau yang aku ganggu dengan batu yang aku tersepak itu. Namun siapakah kau untuk aku ceritakan itu.

Aku memejamkan mata mahu melupakan segala memori itu namun aku terdengar bisikan lembut aku rindu padamu sayang. Aku tak mahu membuka mata kerna aku takut segalanya hanya mimpi. Aku mahu ia biarkan sebegitu agar aku dapat meniti bahagia walaupun sesaat. Aku akan bahagia jika kau bersamaku walaupun sedetik. Percayalah sayang. Izinkan aku begini. Aku mahu merasakannya. Terima kasih sayang.



biarkan aku bahagia walaupun sedetik


IlyImydmtqvm

No comments:

Post a Comment

Terima kasih membantu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...