Friday, November 18, 2011

Happy sangat :)

Assalamualaikum :)

Apa khabar korang semua? Saya nak ubah gaya penulisan la bleh? haha. takde idea dah nak berbunga2. berdaun-daun je reti. kuang3. Tajuk ni macam apa je kan? mesti korang nak tahu kenapa. TAKNAK tahu takpe. tak kesah pun . Sebenarnya saya takdelah happy sgt pun. Biase2 je. Nak happykan diri sendiri. Saya taksuka sgt nak cerita2 masalah kat orang, kalau ada pun bukan masalah tp saje gossiippp je. Saya suka nangis sengsorang. bagus ke? cuba bg komen sikit? hmm. 

Kalau nak ikut hati dan perasaan sgt pun mana boleh, nanti satu kerja pun tak boleh nak buat, kan? So saya fikir positif je la. Apa orang cakap, saya kalis je lah. Malas nak panjangpanjangkan cerita. One word, RIMAS. sangatsangat. Benci pun ada. Errr, tapi bersyukur jugak la kan ada ramai kawan. Bila ada masalah, ramai ada kat sisi. Sejujurnya, saya memang tak boleh tak ada kawan lelaki sebab apa , nak tahu?

Ada beberapa aspek, lelaki lebih memahami perempuan tapi tak dinafikan ada jugak beberapa aspek lain, perempuan sendiri lebih arif tentang perempuan, kan. Ikut la keadaan, saya amat memerlukan semua :) terima kasih semua. Nak sebut nama tapi tak boleh takut ada yang taksuka plak namanya disebut. Jaga privacy orang lain . huhuhu. Rasanya tu jelah arini. Semoga korang sihat2 belaka dan dirahmati Allah selalu :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...