Friday, May 6, 2011

TerimaKasih


salam..

dah berhabuk aku punye blog ni..siannyer..
Sekarang dah cuti. Memang busan giler2..
Tapi aku sangat happy. Nak tahu kenapa? Someone make me happy. Siapa sangka benda yang kita tak minta datang tibe2. Tapi dia x macam hujan. Kejap datang kejap hilang. Tapi dia macam langit. Sentiase ada untuk aku, dia bg kesejukan bila aku panas. Ibarat je tu. Ingat, semua benda ciptaan Allah :)

Saat itu, aku mampu tersenyum , mcm sebelum ni. Tp senyuman aku x mcm smiley tu. Senyuman aku ada bintang berteman. Ni ha , lesung pipit kat pipi kanan aku. Mahal tak erk? Agak2? Mahal kut, bukan senang nak dapat, tp ni dominant tau , cikgu aku cakap masa belajar BIOLOGY dulu.

Aku tak la pandai bunga2 sangat , setakat berdaun2 je bolehla ayat aku ni kan. Aku x sastera sangat sbb aku bukan budak sastera. Hehehehe. Aku memohon kepada semua pembaca blog yg x seberapa ni supaya aku jumpe mr.RIGHT aku.. taw..insyaallah..amin~

No comments:

Post a Comment

Terima kasih membantu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...