Saturday, May 14, 2011

Drawings

Salam .

Cuti ni carik keje pon malas , tp nak keje . Nak duit , hehehe. Tahap kebosanan aku sgt lah tggi mengalahkan menara kembar petronas tu . Ish3... tapi aku sangat minat dalam bidang lukisan walaupun aku sgtlah x pandai melukis. Ala kadar sesangat. Ni jelah yang aku mampu hasilkan harini. Nanti aku try lg. Teringin gila nak  jd terror melukis cartoon tau ! Cartoonis !

kesepian =(


 aku syg kau lah , kawan !


sy syg awak ! (taktahu lah sape,aku xde bf)


aku takde BOYFRIEND ,
aku ada BOY FRIENDS .
hahahahahahahhaha
aku SAYANG kengkawan aku ! siyes !
tak dapat aku bayang kalau aku kehilangan kwn2 aku ,
korang sangar MEMAHAMI aku ,
I LOVE YOU !

kadangkala aku rindu waktu dahulu ,
ade 'teman' lelaki ,
tapi sekarang aku x mampu menjadi seperti dahulu ,
kerna aku takut akan kehilangan ,
sampai tiba masa aku sendiri taktahu
bagaimana nak menyayangi org ,
hatiku keras membatu .
MAAF !

tapi x mengapa , hari tu akan datang jua
hari yg aku akan betul-betul jatuh pd seseorg
aku sendiri tak sabar menanti detik itu :)

apa-apa pun,
THANKS
kepada kengkawan aku yg setia berada disisiku :)


hatikuberkata-kata =D

No comments:

Post a Comment

Terima kasih membantu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...