Saturday, January 15, 2011

Mencari Kebahagiaan :)

still searching ;)





Dimana kebahagiaan ? Amat sukar utk ku temui . Perkataan 'PUTUS ASA'  tak seharusnya disebut tapi harus diamati . Jangan sesekali benarkan itu . Aku harus kejar impian . Mencari kebahagiaan yang masih belum kutemu. Aku seorang diri tanpa teman yang memahami ku , haruslah aku mendaki bukit sendirian . Aku yakin mereka sememangnya tak sedar kehadiran aku.

Namun , aku tetap terus berjuang demi masa depanku . Teman , tak mengapa sekiranya kau lupakan aku . Aku masih punyai Pencipta ku , masih punyai ibu bapa ku . Semoga kamu sedar akan kehadiranku akan datang . Tak mengapa , teman .


where is it ?
Kemana kamu menghilang saat aku memerlukan mu , saat aku terjatuh ke lantai bumi yang penuh onak duri ? Pada mulanya aku mengerti dan semakin mengerti mengapa engkau begini . Pergilah kejar cita-cita mu itu , sayang . Aku tetap menantimu penuh harapan . Aku sentiasa mendoakanmu :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih membantu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...